07.08.2011

Strategii pariuri - 1 meci pe zi, cota 1,6 - 1,7

Nu joc decat de 3 luni la pariuri, insa am invatat un mare adevar: in pariuri conteaza cel mai mult:
-strategia abordata,
-managementul banilor de care dispui,
-abia in ultimul rand informarea pe internet, gasirea unor meciuri ce par favorabile.

Una din strategiile cele mai simple, care nu pot duce la nimic rau, dar cu care nu te poti pricopsi peste noapte, este 1 pariu pe zi, simplu, fara combo-uri.

1 pariu pe zi - la ce cota sa alegem pariul?

Varianta 1 - cota 1,50, un singur eveniment
Un vechi parior ce trece pe jurnaldepariu din ce in ce mai rar, si-a expus strategia actuala, dupa ani si ani de pariuri si bani pierduti:
-pariaza zilnic 1 singur meci, la cota de 1,5
-indiferent de pierde sau nu, nu mai pariaza ziua respectiva
-eu inca nu am ajuns la asemenea strategie, sunt la inceput si-mi place sa ma joc si la pariuri live, combo-uri etc.
Omul care propune varianta asta o si joaca, si nu joaca de amuzament ca mine, ci ca sa si castige consistent. Din cate am inteles, miza a crescut in timp, dupa ce omul a iesit destul de ok pe plus


Varianta 2 - cota 1,70, un singur eveniment
Este vorba de asa zisul pariu al zilei, cea mai populara rubrica a jurnalului de pariu. Mult laudatul pariu al zilei, dat de Florin, este cam pe zero si nu reuseste decat rar sa obtina profit.
Ganditi-va ca F4D este un parior de top, care stie sa "citeasca" meciurile, si cu toate astea nu poate trece pe plus.

Asta a fost prima chestie ce mi s-a parut ciudata cand m-am apucat sa ma joc la pariuri: de ce un parior de top nu poate? De ce un parior ce-si distruge sanatatea si viata in slujba pariurilor nu poate "ghici" un sigur meci?

Deci daca Florin nu poate, nici voi nu puteti!

Varianta 3 - 1 combo pe zi, 2-3 meciuri, cota finala 1,5 - 1,7

Cea mai sigura metoda de a castiga bani din pariuri, nu numai de a te distra. Un combo de 2 meciuri nu este un risc prea mare. Un combo de 3 meciuri este ceva mai riscant, insa care pariu nu este riscant?
Consider ca este mai usor sa alegi 2 meciuri cu sansa dubla de 1.3 sau 2 meciuri de 1,25 si sa le bagi intr-un combo de cota finala 1,5 - 1,7 decat sa joci un singur meci la cota de 1,7

Voi cum jucati??

Un comentariu:

  1. Am incercat 10 pariuri pe zi cota 1.01 max 1.07 am prins 32 la rand si al 33-lea am pierdut pe 1.071 la bet365 pe un meci in care era asa 1-5 0-30 pentru cel care servea . si la scorul asta am pus all in , apoi a pierdut 7-6

    Acum vreau sa fac asa 1 meci pe zi cota 1.15 all timp de 30 de zile . de la o suma mica 25 de lei , as face 1900 de lei daca am rabdare si pot prinde un meci pe zi de 1.15 .


    Am incercat si 3 de 1.05 pe zi si tot n-a mers e greu la pariuri .

    RăspundețiȘtergere