25.08.2011

Pariuri gratuite - probabil cel mai bun blog de pariuri

Pariuri gratuite - probabil cel mai bun blog de pariuri pentru pariorii incepatori.

1. Ca si parior incepator, nimeresti intr-o jungla, in care toti te indeamna sa te inscrii la case de pariuri online, fiindca din pariuri se castiga. Ar fi asa de simplu, unul ar da pronsticurile, iar restul tarii ar paria.

2. Asa ca acest blog are ca scop sa indume pariorii tineri, incepatori de a paria in cunostinta de cauza si de a nu risca prea mult banii din cont. Sper sa va placa blogul.

Dupa 630 de pariuri puse, am banca la jumate din cea initiala, dar m-am distrat vreo 2 zile, si am pierdut mult. Am tras concluziile corecte, fara ca pe dvs sa va afecteze in mod direct la lovele.

O zi buna tuturor, si feriti-va ca pariurile sa devina un drog pt dvs (eu am avut o luna in care am jucat cam 10 ore pe zi)! Pur si simplu nu e sanatos mental!

Un comentariu: