15.06.2011

Pariul zilei castigat

Pariul zilei de 12 iunie a fost castigator, fara sa fie nevoie de sansa dubla. Asa cum am spus in articolul precedent, meciurile puteau fi jucate ca si pariuri simple, fara sansa dubla.

Am mai jucat intre timp cateva pariuri live, astfel ca statistica arata astfel:
-pariuri efectuate - 80
-banca initiala - 50 uitati
-bani in cont - 51 unitati

Deci ma invart cam pe zero si pot spune ca sunt foarte ok asa. Am observat pe jurnaldepariu ca pariorii adevarati (aia de nu dorm noptile) ar sta mult mai bine, insa ma indoiesc.

O intrebare pentru voi:
-cum stati la capitolul castiguri? la fel de rau ca mine? mai bine? mai rau?

2 comentarii:

  1. vezi ca fac papagalii aia misto de tine, pe jurnal de pariu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am ajuns la concluzia ta dupa 10 e incercari esuate, dar acuma incep sa joc "martin gale" pe site`ul http://tips-prediction.com sper sa nu prind peste 5 dublaje ca imi pica banca si mai ales sa fie pe ultimu dublaj cota de 1.3 :) bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere