11.06.2011

Parior amator, parior profesionist

Am fost si voi fi un jucator de pariuri amator; de fapt nici nu cred ca exista pariori profesionisti, ci doar pariori dedicati, cei ce-si petrec 24 de ore pe zi cautand cote bune sau meciuri sigure.
Intru pe jurnaldepariu destul de des si observ in jur de 10 pariori dedicati trup si suflet fenomenului: sunt zile in care pierd, zile in care castiga, stare de optimism este prezenta mereu. Din cand in cand cate un parior dedicat, care chiar joaca, nu  numai propune, se retrage si nu mai pariaza pentru o buna bucata de vreme.

Voi ajunge si eu asa? Putin probabil, fiindca din ce-am vazut la baieti, nu prea ai cum sa castigi la general, ci doar sa te amagesti ca vei castiga constant. Mi-am dat seama ca a juca la pariuri e o chestie mai mult distractiva si daca chiar vrei sa devina serioasa, atunci esti pierdut.

Recomandare:
-jucati sume modice, nu puneti mai mult de 5% din banca (totalul banilor din cont), pentru un pariu;
-dupa un pariu pierdut nu reactionati impulsiv, fiindca, in dorinta de a recupera rapid pierderea, riscati sa pierdeti mai mult.
-incercati sa gasiti meciuri relativ sigure, nu cele mai promovate meciuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu