02.06.2011

Pariul zilei - 1 iunie - pierdut

Sincer sa fiu, nu ma asteptam sa pierd si pariul asta.
Argentina a venit cu echipa a doua, cu un singur jucator titular in prima reprezentativa. Nu am stiut, nu m-am informat, este de inteles.
Norocul meu este ca aseara nu am mai jucat la pariuri live, sub influenta primului impuls - probabil pierderea ar fi fost mai mare.

Pariul zilei - 1 iunie 2011
Meciuri amicale intertari, 1.06.2011
Japonia – Peru (Şansă dublă) 1X - 0-0
Ucraina – Uzbekistan (Pont) 1 - 2-0
Nigeria – Argentina (Şansă dublă) X2 - 4-1
bilet combinat, cota finala 1,79

1.Rafa, de pe pariazasigur.wordpress.com a declarat in articolul de azi:
"Ieri am primit dintr-o sursa sigura, victoria Nigeriei contra Argentinei, sper ca a-ti profitat din plin de ea si de cota mare oferita!"
Intr-adevar, sursa a fost buna, sigura cum zice el. Pai exista sursa sigura? Mai ales la cota asta?
Si daca as fi pariat la sursa pe Nigeria, poate sau aproape sigur as mai fi ales vreun meci din cele propuse. Daca alegeam unul din cele 3 pierdute, pronosticuri care pareau mult mai realizabile dar care s-au soldat cu un esec...
Oricum imi mentin parerea, baiatul asta are intuitie si trebuie urmarit cu atentie. Restul ni-l facem noi cu mana noastra.

2.CRazyalex (parior activ pe jurnaldepariu), fara sa aibe sursa, numai vazand lotul Argentinei, a intuit ca ceva e in neregula. Chiar si asa, a jucat prudent, 1x, si i-am inteles pe deplin alegerea, fiindca e foarte greu sa pui 1 solist, chiar si cand Argentina vine cu echipa a doua. Thanks Alex, pentru modul de a paria, 1x, si pt multe informatii care mi le-ai mai dat!
Ce a urmat a fost un dezastru pt Argentina.

Cum am atenuat pierderile?
Sa recunosc, nu m-am abtinut, am pariat live si am ales in min 10 al meciului San Marino - Bosnia Hertegovina (under/over 4.5) , sub 4,5 , la cota 1,35, pariu castigator.

Vezi golurile in meciul Nigeria - Argentina 4-1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu