20.06.2011

Pariuri fotbal Argentina primera division

Am ales rezultatele meciurilor disputate in acest campionat in 18 iunie 2011; a fost o etapa cu destul de multe surprize:
-2 surprize mari, in care oaspetii au castigat, fiind outsideri
-2 surprize medii, rezultate de egalitate, care puteau fi acoperite cu sansa dubla - 1x, x2
-2 rezultate normale

Concluzie:
-nu exista favorite sigure si nici meciuri sigure, constat asta ca si parior incepator ce inca are noroc
-singura sansa de a ramane pe plus este sa alegi meciurile ce par ceva mai sigure (observati ca singurele favorite care au confirmat au fost cele ale caror cote erau cele mai mici , deci cu sansele de castig cele mai mari)
-jucand prudent si folosind sansa dubla, am fi castigat 4 meciuri din 6, numai daca le jucam soliste (6unitati jucate)
-daca am fi jucat combinat (1 unitate jucata), am fi avut mari sanse sa pierdem, insa pierdeam 1 unitate; oricum, exemplul meu este un pic exagerat, avand in vedere ca nimeni nu pune 6 meciuri pe un bilet combinat

Asa ca, atentie ce echipe alegeti si mai ales ce meciuri alegeti. De multe ori statisticile sunt singurul suport in a alege aceste meciuri, nu intotdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu