13.08.2011

Pariuri live: Adelaide City - Croydon Kings

Cand omu n-are ce face, joaca la pariuri.
Cand n-are somn duminica dimi, pune pariuri live, just 4 fun, da si 4 money.

Am pariat un meci ce pare total dezchilibrat, dintr-o liga regionala a Australiei, documentandu-ma scurt si la obiect pe soccerway


Pariul : Adelaide City - Croydon Kings (0:1) (Handicap) 1 1,80 [Deschis] 13.08.11 07:25
Miza: 5 unitati
, pur si simplu nu m-am putut abtine, desi e posibil s-o iau in bot cu predictiile mele. In fine, ceva adrenalina la-nceput de weekend nu strica.
Castig: 9 unitati
Castig net: 4 unitati


Daca voi castiga - ca de obicei, ma voi oftica ca n-am pariat juma din banca...
Daca voi pierde - sper sa nu dau buluc pe net, sa pun jda mii de pariuri, in speranta de a recupera rapid cele 5 unitati.

UPDATE:
-pariul pus in min 10 al meciului
-min 24, gol Adelaide, incep sa sper...
-repriza 2, 1-1...nasol...mai sunt 30 de minute, va da Adelaide 2 goluri
-dispar la masa, voi vedea la sfarsit ce si cum
-pariez 3 unit pe adelaide, min 57, cota 1,60
-s-avem bafta, bafta porcuui, da nu de craciun...
-scor final: 1-1 -priuri pierdute, respectiv 8 unit pierdute

CONCLUZIE:
-8 unitati pierdute la 2 pariuri live e mult, foarte mult
-unitatile au fost pierdute la acelasi pariu, si au reprezentat 20% din banca de 40
-nu m-am abtinut, am mai pariat ceva live si, pt prima data am ajuns la jumatate din banca: 25 unitati
-sincer sa fiu ma simt relaxat dupa experienta asta, fiindca am tras niste concluzii juste - nu va aventurati niciodata cu pariuri cepar sigure, jucand mize mari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu