11.08.2011

Pariuri online - statistici dupa 500 de pariuri

Ca si parior incepator, am ales o strategie simpla cand m-am apucat de pariuri:
-alimentarea unui cont la bet-at-home cu 50 de lei, o suma modesta pentru majoritatea pariorilor, care probabil imi rad in nas (am vrut pur si simplu sa studiez, si am tinut cont si de sfatul "pariaza cat iti permiti", si atat mi-am putut permite la ora asta)
-urmatoarea alimetare de cont (direct la banca Raifeissen, bani cash) la bet-at-home, va fi de 500 de lui, fara nicio teama ca-i voi pierde! de ce am incredere? fiindca inca nu pierd, dupa 500 de pariuri, mai precis 508 pariuri!

Hai sa vedem ce am realizat dupa 508 pariuri:

Banca initiala - 50 unitati
Banca finala 43 unitati (mai am 5 pariuri in pending, probabil voi ajunge in jur de 50 de unitati, ceea ce nu-i rau)
Pariuri puse in 3 luni: 508


Concluzii finale:
-cand incepeti sa jucati la pariuri, nu alimentati contul cu sume imense; daca aveti insa castiguri lunare de peste 1000 de euro din job, puteti incepe cu 100-300 de euro banca initiala.
-nu jucati mize mari, e foarte periculos si probabil veti pierde rapid toti banii (asta tine de managementul banilor); 1 unitate din 50 sau 2 unitati din 50 e o miza suficienta;rareori 3-5-10 unitati
-jucati in principiu pariuri simple, desi eu nu am respectat acest sfat, ci am jucat pariuri simple numai la pariuri live (adrenalina cat cuprinde, satisfactii si dezamagiri, de toate)
-jucati pariuri combo de 2 sau 3 eveniment relativ sigure (cote mici); nu jucati in niciun caz mai mult de 4-5 evenimente pe un combo, decat in cazuri speciale, fiindca surprize mari apar foarte, foarte des, aproape zilnic!
-nu va propuneti sa dublati banca, e foarte greu si periculos; propuneti-va sa nu pierdeti sau sa castigati constant, de la luna la luna (nu conteaza cat, important e sa fiti pe plus!)
-tratati pariurile ca pe o distractie, si veti fi tratat la fel de sansa! nu fiti disperati dupa castiguri fabuloase si va fi totul ok!
-nu va pierdeti vremea 24 de ore din 24 in fata calculatorului, fiindca exista sansa sa nu castigati si veti avea mari frustrari legate de timpul pierdut, oboseala, insatisfactii datorita pierderii banilor, depresii, etc.
-nu pariati zilnic, ca si cum pariurile ar fi un job part-time din care sa va castigati existenta sau o parte din ea; nu studiati "in draci", dar e buna ceva documentare inainte de a paria
-nu jucati ce recomanda altii, nu veti avea satisfactii si nici castiguri, fiindca nu s-a nascut inca pariorul care sa dea predictii online si sa fie pe plus!

Ar mai fi destule de spus, poate cu timpul, dupa ce voi mai cristaliza cateva idei.

JUCATI LA PARIURI DE DISTRACTIE SI VETI CASTIGA! EU INCA NU AM CASTIGAT DAR NICI NU AM PIERDUT! AM RAMAS CU DISTRACTIA, TIMPUL, PIERDUT SAU CASTIGAT, ADRENALINA, DEZAMGIRI! AM INVATAT MULTE SI PROBABIL VOI CASTIGA IN VIITOR, INSA CEA MAI GREA PERIOADA ESTE CEA DE INCEPUT, CAND CREZI CA IN PARIURI TOT CE ZBOARA SE MANACA!
VA DEZAMAGESC, DAR ESTE TOTAL INVERS:
-MAJORITATEA (99% IN PARIORI) ISI PIERD BANII DIN BANCA DE MAI MULTE ORI DE-A LUNGUL EXISTENTEI LOR, CA SI PARIORI; DE REGULA PE ACESTIA II GASITI PE NET FACAND PREDICTII, INCERCAND SA SE AUTOSUGESTIONEZE CA TOTUSI....VOR CASTIGA
-PARIORII CARE CASTIGA NU SUNT PREZENTI VIZIBIL PE NET, EI ACTIVAND IN BACKGROUND, NEAVAND SI NESIMTIND NEVOIA DE RECLAMA! SI SUNT FOARTE, FOARTE PUTINI, CALCULATI, RECI, FARA SENTIMENTE CONTRADICTORII ATUNCI CAND PARIAZA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu