07.08.2011

Sebi - super parior

-Sebi este un parior nou aparut pe jurnal de pariu; din cate am vazut joaca pe bune, de obicei la casele de pariuri offline, pe mize minime , de 2 lei.

-faptul ca miza e mica e nesemnificativ, omu vrea intra-devar sa se si distreze, sa-si dezvolte capacitatea de parior, sa gaseasca meciurile sigure sau ceva mai sigure, cu cote sub 1,5, sa le combine si sa dea lovitura

-ma atrage stilul lui, desi nu stiu daca e cel mai reocmandat (parca mergea si un bilet pe sistem, nu numai combo)

-Sebi face combouri gigant , de peste 10 meciuri, care ajung la cote astronomice (hai sa nu exageram, foarte mari)

Iata si ultimele rezultate ale lui Sebi, ca parior:

1. Combo de 13 meciuri - 2 meciuri pierdute, unul la cota 1,15, unul la cota 1,65

2. Combo de 19 meciuri - 2 meciuri pierdute, la cote de 1,6 si 1,8 -cota totala a comboului era de 2678


Stau si ma intreb: daca juca , in loc de combouri, sau in plus fata de combourile puse, si un bilet pe sistem, cu posibilitatea de a pierde 2 meciuri ( 11 din 13 si 17 din 19 - nu stiu daca e permis un bilet sistem cu 19 meciuri, dar cu 13 este sigur)

Iata si dovada ca le-a jucat

De remarcat faptul ca la cateva meciuri, s-a inspirat din predictiile lui Florin, care ramane un parior foarte bun, cel putin teoretic.

Si ar mai fi Mike, care l-a ajutat pe un prieten de-al meu sa castige 500 de lei usor; eu am considerat riscul asumat ca fiind mare si n-am jucat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu