17.08.2011

Statistici pariuri - 16.08.2011

Pentru prima data trec sub 50% din banca, in urma unor pariuri live puse din mana, fara un studiu minim, plus cateva surprize prinse la fix, in sensul negativ al cuvantului.
Ok, m-am simtit oricum excelent, suma din banca nu este una colosala, insa de acum inainte va trebui sa abordez o tactica anume, nu conteaza care, insa trebuie sa-m disciplinez actiunile.
Cu alte cuvinte, feelingul n-a functionat, norocul nici atat, bafta n-am avut, asta e-n pariuri. Insa retineti, n-am pierdut banca!
Ma pregatesc in contiunare sa le iau milionul celor de la Bwin!

Statistici pariuri - 16.08.2011
Banca initiala - 50 unitati
Banca finala: 21 unitati - cea mai slaba banca
Cea mai buna banca: 78 unitati (candva, pe la 350 de pariuri)
Pariuri efectuate - 590

Nu-s chiar asa de slabe rezultatele, in sensul ca m-am distrat de banii astia si am acumulat ceva experienta. Insa sa-mi pierd zilele si noptile pentru pariuri, asta nu se va intampla niciodata!
Totusi viata e frumoasa si cu pariuri, si fara pariuri, ideea e sa nu abuzezi!

PS Cu cat creste increderea in tine, cu atat esti mai predispus la greseli. N-am de gand sa stau ani de zile sa invat sa pariez. Merg inainte, ma ordonez, pariez si poate si castig. Distractia oricum ramane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu