20.09.2011

Pariuri gratuite - mi-am revenit

Dupa 4 luni de pariuri zilnice, dupa aproape 700 de pariuri, inca nu am lichidat banii din cont.
Am facut o pauza si am ajuns la o singura concluzie:
Cei ce joaca zilnic:
-ori joaca sume mari si castiga constant, dar sigur, sume care sa le asigure venituri lunare substantiale (de ex, cu o banca de 50 mil, castigi 8 mil pe luna), desi e putin probabil...
-ori sunt obsedati de pariuri si joaca zilnic, pierd pe putin 4 ore pe zi, au timp liber, si vor sa ajunga la performante remarcabile ; bani multi castigati
-cei ce inscriu jucatori in sistem, gen jurnaldepariu (F4D) (cei mai oropsiti - muncesc de le ies ochii), dar si cei mai castigati, fiindca nu au cum pierde.

Eu nu mai joc zilnic. Nu mai joc la pariuri pe bani reali decat de 2-3 ori pe saptamana.
In rest, pariuri gratuite, diferite scheme - 2-3 meciuri pe bilet combinat, 4-6 meciuri pe bilet sistem, cateva simple - pariuri puse lejer, fara mari analize, bazate doar pe statistici si noroc (sau feeling, cum spun cei ce sa dau interesanti).

Asa ca va dau un sfat:
JUCATI LA PARIURI PERIODIC, NU ZILNIC, INCERCATI SA TRATATI PARIURILE CA PE O DISTRACTIE, CA ALTFEL, DACA DEVENITI PATIMASI, NU VETI CASTIGA!
SI INCA O CHESTIE IMPORTANTA: F4D ISI CASIGA EXISTENTA DIN PARIURI, EL ARE O JUSTIFICARE SA ARDA GAZUL NON-STOP PE SITE, VOI N-AVETI NICIUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu