19.06.2011

Pariul zilei 19 iunie 2011

Hai sa risc un pariu al zilei, cu experienta mea de parior incepator.
Repet: niciunde pe internet biletul zilei nu e pe plus, desi este redactat de tipseri seniori (ce-mi place asta, suna asa de bombastic pentru mine)

Pariul zilei 19 iunie 2011
Chile - Estonia - 1 cota 1,15

Pare un pariu sigur, daca avem in vedere ultimele rezultate ale celor 2 echipe:
29/03-11 Amicale Interţări Columbia vs. Chile 0:2
26/03-11 Amicale Interţări Portugalia vs. Chile 1:1
23/01-11 Amicale Interţări Statele Unite ale Americii vs. Chile 1:1

07/06-11 Euro Cup, calificări, Grupa C Insulele Feroe vs. Estonia 2:0
03/06-11 Euro Cup, calificări, Grupa C Italia vs. Estonia 3:0
25/05-11 Amicale Interţări Estonia vs. Basque 1:2

-pariati 10 unitati, castigati 1,5 unitati - alegere riscanta, daca pierdeti 10 unitati , intrati in degringolada; mai bine pariati 1 unitate si daca nu iese va minunati si voi ca pariurile-s cam loterie...
-evident, nimic nu-i sigur, insa astea-s pariurile, mai castigi, mai pierzi: numai cine joaca poate castiga, insa daca va retrageti va asigur ca nu veti mai pierde!
-nu vad cum Estonia ar putea castiga in deplasare in Chile, dupa ce a pierdut ultimul meci cu Insulele Faroe, iar Chile se pare ca joaca si-n amicale, cu rezultate excelente.


Pentru pariorii experimentati: nu mai radeti, imi vine si mie randul sa donez caselor de pariuri!

Filozofia acestui pariu, prin prisma unui parior experimentat:
"joaca pariuri cu cote ceva mai mari, etc, etc, iti spun eu, ca am experienta..dac-ai sti cat am pierdut la viata mea pe jocuri din astea..."
Si eu intreb nevionovat: "acum castigi?"
Raspuns:"nu castig, da nici nu mai pierd ca la-nceput, dar n-oi fi fraier sa-ti spun ca-s pe minus...evident ca castig"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu