19.06.2011

Statistici parior incepator

Sunt parior incepator, recunosc!
Am o exagerata teama si prudenta in a paria, recunosc si asta!
Am citit fel si fel de forumuri de pariuri si am juns la concluzia justa: nu te imbogatesti din pariuri, e suficient sa te distrezi, sa ramai cat mai mult cu banii intregi, si timpul va dovedi daca strategia adoptata este bune sau nu.

Exista pariori cu 4-8 ani vechime in domeniu, majoritatea pasionati, donatori, care spera sa dea lovitura intr-o buna zi; pariorii profesionisti, cei ce intr-adevar castiga din pariuri nu-si fac aparitia pe net, au treburi mai importante in viata: sa castige si sa-si traiasca efectiv viata. Evident ca n-au timp de pierdut cu predictii zilnice si sfaturi pentru incepatori!

Exista pariori care fac analize foarte misto, gen F4D, de pe jurnaldepariu, pe care il urmaresc atent cum judeca un meci, fara sa-i copiez pronosticurile recomandate, nu ca n-ar fi bune, dar avem strategii diferite: el joaca cote de min 1,70 (optiunea lui), eu joc alte chestii.

Exista pariori incepatori, ca mine. Ce spun baietii vechi in domeniu despre pariorii incepatori? Ca trebuie sa alimenteze contul de vreo 3 -4 ori pana sa invete sa parieze, sa castige.
Eu mi-am propus sa trec peste etapele astea cu pierdutul bancii de 3-4 ori. Pentru inceput e suficient sa ma mentin pe 0, sau un pic pe plus.

Statisticile pariurilor mele pana acum:
-pariuri efectuate - 122
-banca initiala - 50 de unitati
-bani in cont dupa 122 pariuri - 58.3 unitati


cateva concluzii:
-am fost si pe minus, datorita pariurilor live; cel mai jos pe minus am fost pe la 45 unitati
-am mai fost o data pe plus, la 57 de unitati, insa m-a luat valul si ma luat-o rapid in jos (invatatura de minte!)
-am pariat mult pe meciuri live, si a fost super misto, insa nu va doresc sa treceti prin ce am trecut eu!

De la pariurile live am tras concluzia ca nu se poate castiga la pariuri: adica poti castiga, apoi pierzi, iar castigi si in final te bucuri ca esti undeva pe zero!

Inca o data repet:
-tratati pariurile ca pe un hobby si nimic mai mult!
-alegeti o banca mica, pe care sa v-o permiteti; nu aruncati bani aiurea de la inceput!
-jucati mize mici, 5% din banca e suficient; eu momentan, ca un parior mic si fraier, joc miza de 2% din banca - 1 unitate din 50!
-alegeti bet at home, in curand va voi spune mai mult despre avantajele acestei case de pariuri, in special pentru pariorii incepatori!

Asadar, rezultate ok pentru un parior incepator! Sa nu credeti cumva ca a fost totul calculat; stiti si dvs, a fost si multa sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu