18.06.2011

Pariuri surpriza: Islanda - Danemarca 3-1

Iata inca o mare surpriza a zilei de astazi, un meci cu cota 1,3 pentru victoria Danemarcei!
Un meci din cele sigure, care te fac sa te intrebi cum de pot fi asa surprize -uite ca sunt, asta e viata pariorilor: sa se tot intrebe de ce joaca pe cote mici.


Recunosc, am pariat Islanda U21 - Danemarca U21 (Pont) 2, cota 1,35 ; Islanda a castigat bine merci cu 3-1, dupa ce scorul a fost 2-0, 2-1, golul de 3-1 fiind inscris in min 90!

Am jucat acest meci pe un bilet combinat cu inca 3 meciuri, cota finala fiind de 1,98. Asadar azi am nimerit o mare surpriza pe biletul combinat, dar nu stiu daca e cazul sa imi fac mari procese de constiinta, biletul era pierdut si daca jucam prudent x2, la o cota infima.

ATENTIE!
Azi am mai castigat cateva pariuri live, asa ca sunt ok si suport relativ lejer aceasta pierdere, insa exista pericolul ca acum, eu sau un parior in general, sa schimbe modalitatea de abordare, sa treaca la cote de 1,5-1,7, numai pentru a da un impuls castigurilor.
E o idee, nu stiu cat de buna e, ii las pe altii sa o verifice!
Momentan ma axez pe 3-4 evenimente ceva mai sigure pe un singur bilet combinat si ceva pariuri live (atentie, la pariurile lve e mare pericol!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu